Supažindinti su bibliotekų komunikacijos galimybėmis ir aptarti dažniausius iššūkius.
Programos uždaviniai
1. Supažindinti su komunikacijos svarba šiuolaikinės bibliotekos veikloje.
2. Analizuoti bibliotekos išorinės komunikacijos tikslus ir priemones. Socialinių tinklų galimybės.
3. Apžvelgti bendravimo su žiniasklaida būdus, efektyvaus pranešimo spaudai rašymas.
4. Įvardyti iššūkius, su kuriais susiduriama bibliotekos komunikacijos veikloje ir jų sprendimo būdus.
Trumpas programos aprašymas
Moderni XXI a biblioteka ir komunikacija yra neatsiejamos viena nuo kitos. Bibliotekos jau seniai nėra tik leidinių saugyklos. Vykdydamos daugybę kultūrinių, edukacinių veiklų bibliotekos ne visada moka jas šiuolaikiškai pristatyti visuomenei. Paskutinį dešimtmetį ženkliai pakito komunikacijos profesionalų darbas: skaitmeninė evoliucija, itin didelis socialinių tinklų populiarumas pakeitė komunikacijos galimybes ir iškėlė naujų iššūkių. Komunikacijos svarbą kultūros įstaigose ypač išryškino Covid-19 pandemija ir karantinas. Bibliotekos ėmė aktyviau išnaudoti savo išorinės komunikacijos kanalus: interneto svetaines, socialinius tinklus, ypač Facebook, Instagram, Youtube. Tačiau siekiant kokybiškos komunikacijos, svarbu nepamiršti reguliariai atnaujinti įgūdžių, nes informacinės technologijos toliau tobulėja, o skelbiamos ir vartojamos informacijos kiekis auga.
Mokymų metu dalyviai bus supažindinami su Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos išorinės komunikacijos kanalais, priemonėmis, vykdomomis kampanijomis, turės galimybę užduoti rūpimus klausimus.
Programa yra pradžiamokslis arba supažindinimas, kuris labiausiai tiks mažiau patirties šioje srityje turintiems ar kvalifikaciją tobulinantiems bibliotekų specialistams.
Programos trukmė
4 akad. val.
Programa parengta
2021 m.
Valstybės biudžetinė įstaiga. Trakų g. 10, LT-01132, Vilnius, tel. (8 5) 262 5570, el. paštas: [email protected] Duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre, kodas 190757755.