2018 m. Cambridge English Placement Test (C1 lygis). 2004–2005 m.: Mykolo Romerio universitetas; specialybė: Europos Sąjungos politika ir administravimas; laipsnis: magistras. 1982–1987 m.: Lietuvos edukologijos universitetas (buvęs Vilniaus pedagoginis institutas); specialybė: Istorija – pedagogika.
Darbo patirtis: 2019 m. – iki dabar: Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešosios bibliotekos (toliau – VAVB) vyriausioji informacinio raštingumo koordinatorė. 2015–2019 m.: Laisvai samdoma lektorė konsultantė. 2016 m.: Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto projektų valdymo dėstytoja. 2012–2015 m.: Žemės ūkio ministerijos ES paramos skyriaus vyriausioji specialistė / paskutiniais darbo įstaigoje metais – skyriaus vedėja. 2009–2012 m.: VAVB vyr. bibliografė / IT skyriaus vedėja / paskutiniais darbo įstaigoje metais – Vilniaus žydų bibliotekos vedėja. 2008–2009 m.: Finansų ministerijos ES programų vertinimo skyriaus vyriausioji specialistė. 2002–2007 m.: Transporto investicijų direkcijos prie Susisiekimo ministerijos Sanglaudos fondo skyriaus projektų vadovė. 1994–2002 m.: Danijos inžinerinės konsultacinės kompanijos COWI A/S tarptautinių projektų koordinatorė. 1987–1993 m.: Joniškėlio žemės ūkio technikumo (dabar – Joniškėlio Igno Karpio žemės ūkio ir paslaugų mokykla) istorijos dėstytoja.
Dėstymo patirtis:
Nuo 2020 m. – nuolatiniai Vilniaus miesto gyventojų skaitmeninio raštingumo mokymai Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešojoje bibliotekoje. 2019 m. – Vilniaus regiono savivaldybių viešųjų bibliotekų darbuotojų mokymai pagal projekto „Prisijungusi Lietuva“ mentorių programą: vesti seminarai pagal pavasario ir rudens ciklų programas. 2017 m. – Lietuvos mokslo tarybos informacinių dienų vedimas Lietuvos aukštojo mokslo sektoriaus atstovams apie tarptautinių mokslo finansavimo fondų galimybes (Horizon 2020: ERA Chairs ir Twinning projektams). 2016 m. – projektų valdymo dėstymas Vilniaus kolegijos Ekonomikos fakulteto studentams. 2015 m. vesti 8 val. trukmės seminarai verslo ir viešosioms įmonėms Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje apie ES fondų investicijų galimybes 2014–2020 m. finansinėje perspektyvoje. 2009–2011 m. – kompiuterinio raštingumo mokymai VAVB įgyvendinant „Bibliotekos pažangai“ projektą; mokyta daugiau nei 500 vilniečių. 1987–1992 m.: istorijos dėstymas Joniškėlio žemės ūkio technikumo moksleiviams.
Lektorės vedami mokymai
Kaip XXI amžiaus skaitmeninės technologijos keičia pasaulį?
Programos pavadinimas
„Kaip XXI amžiaus skaitmeninės technologijos keičia pasaulį?“
Supažindinti seminaro dalyvius su naujausiomis skaitmeninėmis technologijomis: pristatyti jų raidą ir vystymosi tendencijas, perteikti žinias apie šiuolaikinių skaitmeninių technologijų ypatumus ir žmonijai iškilusius iššūkius bei galimybes; skatinti išmanų šiuolaikinių technologijų naudojimą.
Programos uždaviniai
1. Skleisti Vilniaus regiono bibliotekininkų bendruomenėje (toliau – Bendruomenė) teorines žinias apie naujausias skaitmenines technologijas ir jų praktinį taikymą. 2. Ugdyti šiuolaikinių skaitmeninių technologijų išmanymą ir jų naudojimą Bendruomenės viduje. 3. Skatinti Bendruomenės atstovus dalintis įgytomis žiniomis su aptarnaujamos teritorijos gyventojais.
Trumpas programos aprašymas
Lietuvos viešosios bibliotekos (toliau – Bibliotekos) jau eilę metų vaidina ypatingą rolę aptarnaujamų teritorijų gyventojų skaitmeninio raštingumo ugdymo srityje – Bibliotekose veikia viešieji interneto prieigos taškai, įsteigtos kūrybos laboratorijos, nuolat vyksta aptarnaujamos teritorijos gyventojų skaitmeninio raštingumo mokymai. Per pastaruosius dešimt metų Bibliotekos įsigijo pačios moderniausios skaitmeninės įrangos, su kuria, ir ne tik, darbuotojams būtina susipažinti, o įgytas žinias bei įgūdžius perduoti aptarnaujamų teritorijų gyventojams. Atliepiant į šiuos iššūkius 2020 metais parengta mokymų programa „Kaip XXI amžiaus skaitmeninės technologijos keičia pasaulį?“ Programa padės mokymų dalyviams įsisavinti koncentruotą medžiagą apie naujausių skaitmeninių technologijų – išmaniųjų įrenginių, dirbtinio intelekto, robotikos, daiktų interneto, 3D spausdintuvų, dronų, papildytosios ir virtualiosios realybės, kitų XXI amžiaus skaitmeninių technologijų raidą, jų keliamus iššūkius, ypatumus ir galimybes, o taip pat atskleisti jų praktinio taikymo įvairiose šiuolaikinio žmogaus veiklos srityse tendencijas.