Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

Balandžio 7 dieną – pažintis su kompiuteriniais žaidimais

Balandžio 7 dieną – pažintis su kompiuteriniais žaidimais
Balandžio 7 dieną kviečiame 6-10 klasių moksleivius ar vyresnius entuziastus dalyvauti nemokamoje nuotolinėje edukacijoje, kurią ves bibliotekos „Kūrybos laboratorijos“ edukatorius Ugnius. 
 
Moksleiviai galės sukurti savo žaidimą
 
Dauguma moksleivių tikriausiai mėgsta karts nuo karto pažaisti vienokius ar kitokius kompiuterinius žaidimus, bet ar susimąstome kaip jie kuriami? Ar užteks geometrinių žinių norint suprogramuoti žaidimo herojaus valdymą? Kokius matematinius ar loginius veiksmus galime pritaikyti norėdami padaryti žaidimą įdomesniu ar sudėtingesniu? Ar sugebėtume apjungdami turimas matematikos, informatikos, dailės ar net muzikos žinias sukurti unikalų žaidimą su mūsų pačių kurtais scenarijumi, grafika, garsais, iššūkiais bei valdymu?
 
Balandžio 7 dieną nuotolinio užsiėmimo metu ne tik mėginsime atsakyti į šiuos klausimus, bet ir kurdami nesudėtingą žaidimą pažindinsimės su programavimo principais. Naudosimės patogiu nemokamu internetiniu įrankiu „MakeCode“, kuris dėl savo supaprastinto grafinio programinio kodo pateikimo blokeliais puikiai tiks tiek pirmajai pažinčiai, tiek ir pažengusiems programuotojams. Trumpai susipažinę su teorine dalimi, kiekvienas kursime savo unikalų žaidimo herojų, kurį galėsime valdyti ekrane. Tikimės viskas pasirodys kiek paprasčiau nei gali skambėti ir maždaug įpusėjus susitikimui jau galėsime džiaugtis veikiančiomis savo pirmojo kompiuterinio žaidimo užuomazgomis.
 
Edukaciją pratęsime gilindamiesi į programavime naudojamas kintamųjų, priskyrimo sakinių, sąlygos sakinių ir ciklų sąvokas bei naudojimo būdus, stengsimės pritaikyti šias žinias kurdami nesudėtingą kompiuterinį žaidimą, ieškosime interaktyvių ir kūrybiškų sprendimų. Tikimės, kad pasinaudodami užsiėmimo metu įgytomis žiniomis, dalyviai galės savarankiškai arba su edukatoriaus ar informatikos mokytojo pagalba pratęsti pažintį su programavimu ir sukurti ne vieną įdomų projektą. Na, o pasibaigus karantinui būtinai pakviesime į bibliotekos Kūrybos laboratoriją, kur savo sukurtus žaidimus galėsite išmėginti mūsų turimoje „Adafruit Pybadge LC“ konsolėje.
 
Ko reikia norint dalyvauti edukacijoje?
 
Dalyviams reikalingas bazinis kompiuterinis raštingumas (mokėjimas naudotis pele, dirbti keliomis programomis vienu metu, naudotis interneto naršykle bei ZOOM platforma, įsijungti mikrofoną), taip pat pagelbės mokyklinės matematikos žinios. Užsiėmimas nemokamas.
 
  • Vietų skaičius ribotas;
  • Rekomenduojamas dalyvių amžius: 12–16 metų ar vyresni;
  • Būtina registracija, prisijungimai į edukaciją bus atsiųsti tik užsiregistravusiems: https://forms.gle/BX5bmoRBU2UyoPKUA;
  • Daugiau informacijos: el.p. [email protected] arba tel. (85) 261 37 09;
  • Jei edukacijos laikas jums netinkamas, susisiekite, ieškosime galimybių surengti papildomą edukaciją.
Biblioteka visiems
AVBA
Bibliotekų tinklaraštis
Tvari biblioteka
Šeimadienių biblioteka
Skaitykis su knygomis
Bendruomenių kraštotyra
Vilnijos vartai
Vasara su knyga
Mickevičiana
Prisijungusi.lt
Skaitymo festivalis
Ibiblioteka.lt
Knygų startas
Epaveldas
Draugiškas internetas